En fullspäckad dag.

2011-05-28 / 18:25:24
Hej bloggen !
Idag blir det inget långt inlägg ! Är helt död ! Kämpar emot för att inte somna.
Igår var vi på klassfest. Eller ja klassfest och klassfest, vi var Simon, Xerxes, Tom, Linnea, Sara, Becka och jag från klassen + Xerxes flickvänn Mickaela. Men jag hade super trevligt ändå !
Vid 1 kom Natta och hämtade mej och jag somnade strax där efter. '

Imorse ringde kl 06.45 och sa att de var dags att gå upp. Mamma hade ju lovat att vi skulle hjälpa till på agilityn idag. Men det var faktiskt roligt. Felicia tävlade så jag hade hennes sällskap hela tiden :) Men jag var grymt avundsjuk på alla. Ville också tävla ! :( Men Nikki började ju löpa för 10 dagar sen så de sket sej ..

Vid 2 tiden åkta jag och mamma hem till Nikki, hämtade henne och åkte sedan till stallet. Men eftersom jag är förkyld hoppade jag att rida idag. På vägen hem beställde vi kinesmat som var skiiiit gott ! Kunde inte blivit bättre!

Nu sitter vi båda och käkar chips och försöker hålla oss vakna. Nikki ligger däckad i soffan :P

Ha de bra ! Puss.








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: