En bra lördag !

2011-05-08 / 00:47:22
God kväll bloggen!
Ska snart gå och lägga mej. Märkte för ett tag sedan att min mat och sov klocka måste gått sönder... Min gissning var att skalman gått på semester eller något ..

Idag har varit en bra dag vill jag säga !
Vaknade av att de var en varm och gosig arm som lades omkring mej och en pojkvänn som tryckte mej mot sin famn. Vände mej om och fick se en ängel rakt framför mina ögon. Och inte vilken ängel som helst ... Min ängel !
Vi vaknade, gick upp och åt frukust, hoppade in i duschen och la oss sedan och solade en stund.

Vid tre tiden tog jag bussen till stallet för att träffa min vän Micki. Stack hem till henne, lånade kläder och bytte om. Vi gick upp till stallet ( där Micki mockat, fixat mat och vattnet ) så de jag behövde göra va att hämta min polle ( vara oerhört tacksam för Micki!!! ), borsta, rida och ta in de andra hästarna :)
Ridningen gick sådär. Zirona va as pigg som vanligt så de blev mest bara spring.. Men men.
Efter de gick vi hem till Micki, bytte om och blev sedan bjudna på lax. Mycket gott !

Vid nio tiden tog jag bussen in till stan och pallrade mej hem till Anders, där mamma och Nikki väntade.
Väl hemma hos Anders blev man bjuden på Ben & Jerry´s. Kunde de bli bättre liksom !? Först lax sen Ben & Jerry´s !!

Haha nu är jag och mamma hemma igen. Och nu ropar sängen !

Ni får ha de så bra ! Puss och god natt.





TimmyPersson <3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: