Dålig start på dagen ..

2011-05-10 / 07:46:04
Hej. Idag blir det inget god morgon, för de finns inget gott med denna morgon ..
Har inte sovit nånting i natt då jag var tvungen att sitta uppe med min jävla arbete som jag redan jobbat på sen kl 4.. Och jag kan ändå inte slutföra de här hemma eftersom jag inte fattar Word 2007.. Så får göra de på ngn rast idag.
Och egentligen borde jag gått upp nu och vara lite utvilad men nej nu ska vi ha nationella 08.30 så då ska man upp tidigt och inte vara de minsta utvilad till de.. Usch vilken dag detta känns som ... Trött, sur och gnällig..
Har dessutom slarvat bort mina sånger när jag fixade min pärm.. Kan ju tillägga att jag har sång idag ! Yeay grattis till mej...

Usch nu tänker jag lyssna på ljudbok och hoppas att tankarna sticker och att jag kan snappa upp lite positiva saker innan skolan... Annars tycker jag synd om mina kära klasskamrater...




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: