Slå ihjäl tid ..

2011-03-12 / 18:59:13
Hej bloggen. Ja jag vet att de va as länge sen, men har inte orkat blogga.

Dagen har så gott som bara gått åt att slå ihjäl tid.. Igår va de klassfest och Frida sov här och hon skulle kolla på dansuppvisning kl 1. Så jag tänkte att då kan jag ju sticka till stallet tidigt så blir jag ledig iaf halva lördagen. Kl 1 var jag på stallet när de slog mej att jag lovat att ta insläppet tidigast 4. Så när jag fixat allt i stallet och ridit var kl inte mer än 3. Så då gick jag omkring i 1 timme och försökte få tiden att gå... Och när jag väl fick ta in hästarna skulle jag ta in 3 extra, jaja tänkte jag de gör ju inget. Men dessa 3 extra hästarna gjorde att jag missa min buss.. Så då fick jag utterligare 30 min att slå ihjäl. Väl hemma skrek magen på mej. Och då serverades fisk och ris :D Mycket gott !

Nu ska jag mamma och Natta till Andres och äta temolr :D  Vi hörs. Puss.






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: