Uppdrag klippa tröjor!

2011-06-25 / 12:39:47
God morgon bloggen !
Kl är nu fem över tolv och jag sitter och äter frukust. Vaknade av att jag höll på att kissa ner mej, så sprang till toan och kände efter att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna. Så jag började gå tillbaks till min säng för att somna om. Jag la mej i sängen och då kom Nikki inspringandes och kastade sej i sängen. Vi låg och gosade när mamma kom in och frågade om jag visste va kl var. Halv tolv svarade jag med ett leende på läpparna. ska inte du gå upp nu då frågade mamma. Så jo jag fick väl göra de. Jag låg och gosade lite mer med Nikki innan jag satte på mej morgonrocken och gick upp.
Och här e jag ! ;)

Efter jag käkat frukust tänkte jag försöka mej på veckans uppdrag: Klippa sönder mina tröjor!
Nej inte bokstavligt klippa sönder dom. Men klippa. Min goda vän Matilda har länge f¨tt avundsjuka blickar av vänninorna när hon stolt visar upp sina sönder klippta tröjor. Så nu tänkte öven jag ge de ett försök ;)
Jag har letat fram två tröjor som jag inte är rädd om och sen är de bara att börja klippa !

Jag hör av mej om hur de gick senare ! :) Puss.


Bild ärligt snodd frpn Matilda ;). Typ ngt sånt här hade jag tänkt mej :)








TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: