Tankar.

2011-06-15 / 11:17:34
Hej bloggen.
Nu var det ett tag sen sist, jag vet. Loggar in varje dag och tänker skriva. Men slutar alltid med att jag bara stirrar på dataskärmen. Har inget att skriva om. Tror inte att ni som läser denna blogen bryr er om vad jag åt till frukust, eller vad jag har för strumpor på mej !?
Så har helt enkelt inte haft ngt att skriva om.

Jag vill skriva. Jag önskar att mina fingrar bara kunde gå av sej själva och skriva ut allt jag känner, men det går inte. Det är precis som de sätter stopp från tankarna ut i fingrarna.
Känner så mycket just nu som jag bara skulle vila vli av mej.
Längtan,
Förväntan,
Oro,
Lycka,
Kärlek,
Ensamhet,
Närhet.

Ja de är så mycket blandade känslor som jag måste ta i tu med. Men kommer behöva någon att hjälpa mej med det. Så just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå, så jag kan ta ut hunden och sedan sticka till pappa. Åker antagligen till Timmy sen. Så de komemr nog inte bli så mycket bloggande senare idag.

Men jag ska försöka höra av mej oftare :)


Puss.










TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: