Väntar, väntar och väntar..

2011-07-31 / 14:51:37
Sitter och kollar på top model i väntan på att Timmy ska ringa och höra av sej och att Natta ska ringa och berätta hur de ska bli idag..
Timmy skulle ju ringt igår men vi hann inte för jag och mamma var och shoppade skor och sen skulle vi båda iväg. Så vi skulle ta det idag. :)
Sen skulle jag med Natta och Mattias till ön idag och hon sa att hon skulle höra av sej, så nu väntar jag på dom båda ..


Och som jag sa så köpte jag 2 nya skor igår :D Jag behövde ett par sandaler och ett par nya tygskor och det hittade jag !

Dessa, men dom e mycket snyggare irl!!

 

 

Och dessa fast i rosa såklart :D Super sköna var dom!

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: