Glaaad !!

2011-07-20 / 20:58:57
Hej igen alla glada!
Vet att de var länge sen jag bloggade men som sagt jobbar jag.
Men idag tänkte jag blogga, vet ni varför !?
Jo för idag är jag på awesome humör ! De finns så mkt som jag borde vara ledsen och sur över men jag är faktiskt jävligt glad !

Jobbet idag va as lamt och allt känns tungt och jobbigt utan Timmy. Men när jag kom hem bytte jag om och tig bussen til stan där jag träffade Frida. Vi shoppade presenter till Fidde och Becka som fller 20 och 18. Riktiga klipp blev det ! Super bra blev det ! :)
Sen när vi shoppat klart presenter gick vi in på hm och kollade kläder. Och Frida hittade då en skit snygg/sexig klänning. Hittade ingen bra bild på den. Men den är svart, lågt skren i ryggen och spets över hela den och lite veckad på framsidan. Super snygg! :D Inte så mkt mej, men de va därför jag fastnade för den. Eftersom alla mina klänningar ser likadana ut ;)
Och en annan sak att vara glad över är att vi får sluta halv 4 imorn och det betyder att jag hinner till after beachen och se duochjag och träffa tjejerna i klassen :)
Och sen ska jag, mamma, Natta, Mattias och han föräldrar till deras stuga i helgen. Vilket kommer bli awesome tror jag ! :) Synd att jag dock missar Becka och Fiddes födelsedagsfirande :(

Känns faktiskt bra att vara glad. Känns inte som om jag inte varit glad på 2 veckor typ. När tiden började dra ihoop sej tills Timmy skulle åka har jag bara varit så nere. Och de blev ju inte bättre när han åkte. Men nu känner jag mej väldigt glad ! Hoppas att de håller i sej också ! :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen sova. Vi hörs ! Puss.









TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: