God natt!

2011-07-24 / 00:01:07
Ligger just nu i min säng i stugan. Ät helt slut !
Idag kl 2 bestämmde vi oss för att åka även om vädret inte såg så bra ut. Vi packade ihop oss snabbt och satte oss i bilen. När vi kör länge länge stnnar vi för att käka glass och jag frågar mamma hur långt de e kvar, ca 20 min säger hon då. När vi sedan kört en stund till frågar Natta Mattias igen vart vi ska svänga in och då inser vi att vi kört för långt. Så de va bara att vända ...
Men äntligen kl halv 6 va vi framme ! Då grillade vi kött och åt potatis. Super gott ! Sen gick jag och Mattias och sköt luftgevär. As grym var jag !! :D Blev faktiskt bättre och bättre och tillslut kunde jag to.m stå upp och skjuta prick ! Mycket nöjd!
Sen gick vi en runda men Mattias och hans päron fiskade. Vi hittade en massor av grodor som vi döpte och fottade :)

Sen gick vi tbx och efter jag och Natta skjutit lite kom Mattias och dom tbx. Och nu har vi äntligen gått och lagt oss. Så det har varit en lång dag fast vi åkte bil halva dagen :P

Nej nu ska jag sova. Kommer antagligen inte få sova lika länge som idag! Hehe.
Hörs imorn ! Puss och godnatt.




TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: