15 dagar.

2011-07-23 / 12:39:49
Hej hopp.
Idag fick jag min första sovmorgon på tre veckor! Känndes bra! Går ju upp kvart i 6 varje morgon annars. Så jag förtjänade sovmorgon! Natta frågade först om jag ville följa med till stallet kl 7. Men jag tackade nej så jag kunde sova.
Idag ska vi till Mattias stuga. Om nu inte Gud hatar oss och bestämmer att de ska regna hela dagen .. Så blir jag ledsen !
Men om nu vädret håller sej ( hoppas hoppas hoppas ) åker vi så fort Natta kommer hem till stugan. Kommer bli as nice tror jag ! Det blir jag, mamma, Natta, Mattias och hans päron och såklart våra hundar. Då kommer vi antagligen fiska och spela familjespel och bara vara en riktig svensson familj. Precis de jag älskar ! :D
Men hade ju klart velat ha med Timmy, men men. Idag är det föresten 15 dagar kvar, sen kommer han hem ! Hoppas att det kommer gå fort.
Men har komit på hur jag ska klara mej nu utan han.
Nu denna helgen kommer j gå fort om vi nu åker till stugan, sen på sön åker vi till flamma. På mån-ons jobbar jag så de går också hyfsat fort. Och sen på torsdag kommer MATILDA hem !!! :D:D Och lyckligt vis stnnar hon tills Timmy kommer hem ! Perfekt !!! :D

Nej nu ska jag kolla på Top model ! Vi hörs ! Puss.






TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: