Mot bussen

2011-01-11 / 08:48:06
God morgon bloggen !
Nu sittr jag här färdig fixad och ska snart dra till bussen.
Har ftf jätte ont i både ryggen och magen men jag försöker gå till skolan endå.
Har faktiskt saknat min klass ! Kom på de först i morse när jag satt och tänkte på den. Så om jag mår dåligt och kanske sticker hem har jag endå fått träffa klassen, så de känns bra :)

Tog ju sönder mina uggs igår... Har ett par svarta med som sulan lossnat lite på som mamma brukar limma. Så igår när jag var ute med Nikki så brukar jag alltid gå och sparka på isen. Och vips när jag sparkar så flyger hela sulan iväg. Skit kul ... Och idag tänkte jag ha på mej min nya rosa tröja och de går ju inte att ha rosa uggs då !!!??
Hahah dagen ilandsproblem ;)


Nej nu ska jag leta skor, vi hörs ! Puss.






TimmyPersson <3



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: