Mobilt; i skolan.

2011-01-24 / 10:46:46
Morron bloggen. Tänker inte säga god morgon för de är de inte. De är måndag och vi har världens tråkigaste ämnen idag. Men morgonen började iaf bra. Vaknade av att de låg en ny duschad pojkvän och pussade på mej. Sen fick jag frukusten serverad :D Nu sitter vi och tråkar på hålan. Ska ha matte sen. Kul... Jaja jag lever iaf. Mitt knä gör fortfarande ont men e bättre. Får bara hoppas på att de blir bättre tills imon så jag kan ta hand om Zirona. Nej nu ska jag vara social mot klassen. Puss på er. TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Runeidun

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

Kommenterat - 2011-08-10 / 10:44:02  | URL - http://runeidun.blogocial.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: