Jag gjorde det..

2011-01-25 / 18:02:21
Yes jag gjorde det igen.. Jag halkade och ramlade och slog mej som fan! Jag ger upp nu. Jag går i ide ngn får väcka mej när all is är borta igen... Usch.. Nu sitter jag iaf äntligen på bussen påväg till stan. Men bussen är 4 min sen så bäst för han att han skyndar sej så jag inte missar min nästa buss.. Min mage skriker eftersom jag ftf inte ätit (y) jag köpte yoggi som ni vet, men när jag ramlade blev jag så arg och ledsen att jag bara ville hem, så jag skyndade mej i stallet för att komma hem. Så kom på först nu att jag glömt äta den.. Men men nu är de så. Får bara hoppas att de sista 20 min går fort så jag kan få mat, värme och lite kärlek! TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: