En ny upplevelse

2011-01-03 / 11:33:35
God morgon !
Nu sitter jag här i mitt kök och har precis tit frukust. Lyssnar på musik. Jag måste säga att det är väldigt specielt att lyssna på musik när man inte hör ett skit på ena örat !
Jag och Timmy brukar ju spela gitarr och sjunga tsm och de mina vänner ska jag tala om för er va inte det lättaste när man inte hörde ngt ! Eftersom jag har lock också så är de inte så att om jag nynnar tyst så hör jag de med båda öronen, nejdå de e helt tyst.
Fast som tur väl är de bara värst på morgonen, senare på dagen brukar jag höra lite iaf. Och lite e bättre än inget. Right ? ;)


Nej nu ska jag ut med hunden eftersom min stackas mamma jobbar. Usch tycker verkligen synd om henne ! Hon förtjänar lov och borde ha de minnst lika mycket som jag, om inte mer !
Men men nu är de som de är. Och mamma om du läser detta ska jag säga dej att jag slappar för oss båda ! Jag lovar att inte anstränga mej för mkt ;)


Jaja hörs kanske senare :) Puss.










TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: