Duktiga jag !

2011-01-20 / 13:41:02
Nu snart ska jag bege mej till bussen som tar mej till skolan. Skönt med lite sovmorgon ! :D
Har suttit och räknat matte nu i 1 timme och de blir rätt och jag känner mej jätte duktig ! Blir as glad när jag ser att jag faktiskt fattar och att allt jag gör blir rätt. Det gillar vi ! :D

Börjar halv 3 och slutar halv 4 så de har varit en gaaaanksa soft dasg om jag säger så ! Men de behövdes !
Efter skolan ska jag göra klart matten, sen drar jag in till stan köper mascara och kolla underkläder och skor :D Efter de drar jag till Timmy och sover där :D En heeelt okej dag om ni frågar mej ! :)


Nej nu ska jag packa ner alla mina saker, klä på mej, pussa på hunden och katten ochs edan åka till skolan.

Vi hörs ! Puss.






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: