Alla ♥ dag

2011-02-16 / 19:00:19
Jaha igår va de ju då alla <3 dag.
Vi hade extra lång kulturhistoria för att vi skulle se en film. Filmen var klar vid halv fem. Då tog jag bussen till högskolan och Timmy kom och mötte mej vid tradecenter. Vi tog hissen högst upp och stod och kollade ett tag på lilla halmstad. Sen gick vi till Maxi och Timmy köpte hallonsoda  eftersom de är rött som kärlek ) och ansiktsmasker.
Sen gick vi hem till han och där väntade massor av överraskningar.
Först blev det rulltårta med hallonsoda och sen kom Timmy med två presenter.
Vi hade sagt innan att vi inte skulle köpa något till varandra för att vi båda slutade så sent och att vi helldre skulle ge varandra något på 1.5 årsdagen. Så jag hade ju inte köpt något..
Så där sitter jag vid bordet med rulltårta, tända ljus och hallonsoda och ser på min älskling som står där med mina presenter.
Jag blev helt till mej. Jag visste inte vad jag skulle göra. Där står han. Världens bästa pojkvänn och bara ler. Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag kastade mej i hans famn och stod där ett tag. Gud säger jag bara !!

Och det var inte slut där ! Nej kvällen hade bara börjat !
Efter fikat gick vi upp, satte på badet och la på ansiktsmaskerna. Sen la vi hjärtan i badet och en badbomb och tände massor av ljus.
(kommer blid på detta när Timmy skickat de)
Så vi hoppade in i badet snygga som vi var med våra ansiktsmasker och myste, lyssnade på musik och drack hallonsoda :D
Där låg vi trötta efter en lång måndag och bara njöt av varandras närhet.
Efter de åt vi lite mat och sen va klockan ganska mycket, så vi la oss i sången. Jag gosade snabbt in mej i hans famn och så låg vi ett tag och kollade på filmklipp på datan. Sen somnade vi i varandras famnar. Gud säger jag bara !
Behöver jag säga att det var den mest lyckade alla <3 dag !?
Herregud säger jag bara. Och tror ni att jag hade dåligt samvete för att jag inte köpt något till han !
Jaa gud ... Jag har verkligen den bästa pojkvännen ! Vilken tjej älskar inte överraskningar ? Och igår fick jag bara överraskning på överraskning ! De va underbart !

Och älskling om du läser detta ska du veta att du är bäst i hela världen !! Jag älskar dej så otroligt mycket !!! <3


 

Godiset.

Och nej de va inte så lite hjärtan, vi tjuvstartade.. :D

 

 

Kortet som han gjort själv :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Timmy du är bäst ! Jag älskar dej <3

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

 

 

[h

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: