2% människor 78% djur. Rättvist.. Eller ?

2011-02-07 / 22:24:13
Jaha satte mej vid datan för att prata med Timmy på skype. Men blev ändrade planer. Så kollade igenom facebook och lite sånt. Sen skulle jag lägga mej, men insåg då att jag inte hade något lakan i  min säng, så sket i de och la mej i mammas säng ist :D
Så ligger nu och trängs i mammas DUBBELSÄNG !!! Hur kommer de sej att de e så trångt att jag och mamma får ligga som packade korvar ? Jo de e en fet hund och katt som tar upp 78% av sängen, 15% är täcken, 2% sladdar, 3% kuddar. Då återstår alltså 2% till mej och mamma ! Härligt med djur alltså ;)


Nej nu ska jag spela kort :P

Puss på er och God natt :)




P.s har beställt 3 h&m presentkort på 50 kr var. De skickades idag så borde komma i veckan. As nice ! :D




TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: