Lill julafton

2011-12-23 / 23:11:45
Jaha då sitter man här hemma, i sin nya fina klänning, fin i håret och snyggt sminkad och kan inte riktigt acceptera att lill julafton tog slut redan vid 9.. Lill julafton brukar va de man längtar till mest på året. Man längtar to.m mer till lill julafton än till Julafton!! Och nu var den över på ca 4 timmar.. Det kändes jätte trist. Enda gången på året som man träffar hela släkten och nu är de över för i år.
Men vi hade iaf trevligt dom timmarna vi var där! Vi åt den vanliga maten och sen gick "barnen" upp och spelade spel. Men sen var det som sagt slut :( Men det var som sagt kul, ska inte deppa för mkt!
Fick även med mej 2 julklappar hem från mormor :) Dom ska öppnas imorn!! Det längtar jag efter iaf!
Ja, nej nu har jag inte mycket mer att säga.. Det är julafton om 1 timme och jag har inte ens julkänsla.. Den kanske kommer?

Slänger upp några bilder på mej idag iaf! Puss och godnatt på er bloggläsare!


Min nya klänning! Som jag fick många komplimanger för och som jag bara älskar!!! :D





Av 23 tagna bilder, blev ca 5 st publicerbara (lite sorgligt!! ;) ) Så ni får nöja er med 3 st.. Vill ju inte använda upp alla på en gång!! ;)






TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: