1a december = ???

2011-12-01 / 08:08:05
Idag är det 1a december och det betyder för mej och för alla andra barnsliga människor här i världen att man får öppna sin chokladkalender och ta sej en chokladbit! Hihi! Vet iaf att min kära pojkvänn har längtat efter denna dagen!! ;)
Min snälla mor har så sällt köpt alla "barn" i familjen varsin kalender. Jag och angelica fick likadan ( se bild nedan! ) Natta fick en med disneys prinssesor och Alex och Timmy fick en med mussepigg! Tack mamma!

Söt va!? :D Nu syftar jag inte på mej! ;)

 

Mums!

 

Avslutar med denna underbara blid på mej och min vackra hund! Hahah!!

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Postat av: dessi

du e la för söt <3

Kommenterat - 2011-12-01 / 11:41:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: