Thalassa

2011-08-06 / 17:58:05
Hej bloggen !

Frida va här igår och sen kom Sandra och lämnade Hugo och Milo. Så jag och Frida var överlyckliga !
När kl började bli mycket gick vi en runda med de små odjuren och bäddade ner oss i sängen. Men eftersom Milo är ca 5 cm stor ville vi inte ha han i sängen. Hade ju varit lite pinsamt om jag behövt säga till Sandra att jag tyvärr mördade Milo i sömnen !!
Så han fick vara på golvet och Hugo ( som är betydigt större och tåligare! ) fick sova i sängen. Allt gick bra tills jag och Frida vaknade kl 2 av att Milo skrek och pep som jag vet inte vad. Då hade han upptäckt att Hugo var i sängen och inte han. Så där stod han, med sina valpögon och pep. Efter ca 20 min tröttnade jag och sängde ner Hugo till han. Jo visst då blev han ju tyst, men då började Hugo gnälla.
Efter många om och men kom Hugo upp i sängen igen och Milo somnade i sin säng nere på golvet.

Kl 8 ringde kl och sa att de var dags att gå upp. Vi klädde på oss och gick ut med hundarna.
Vid 10 tiden tog vi bussen in till stan och sprang ner till Tall ship races. Där letade vi upp skeppet Thalassa.
Efter mycket väntan fick vi kliva på. Skit fint var det !

Här kommer lite bilder som mamma hann att ta :)

 

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: