Tävling !

2011-08-27 / 06:15:36
Idag är man uppe med tuppen !
Idag ringde kl på 05.40.. Usch .. Just nu sitter jag och käkar men mkt gooood frukst !
Det har precis börjat ljusna ute och om ca 50 min lämnar jag, nikki och mamma huset för att åka till br ( brukshundsklubben ) och tävla. Hade ju egentligen bara tänkt att tävla agility för att jag inte trodde att jag hann att tävls hopp med. Men mamma pratade med dommaren så hon fixade så jag startar 3a i hopp och 58 i agility. Så jag hinner med båda innan bröllopet ! Awesome !

Min röst bär bra med. Skönt !!!! Men hostar lite, men med lite tur ska de nog gå över de med :)

Nu ska jag äta upp min frkust, håll tummarna för mej idag! Puss.




Dog agility

Avslutar med en passande bild från google.





TimmyPersson <3




Kommentarer!
Postat av: Matilda

kärlek till dig, <3

Kommenterat - 2011-09-01 / 09:16:21  | URL - http://matildaandren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: