Sjuk ...

2011-08-14 / 19:43:57
Hej bloggen.
Länge sen jag uppdaterade nu!
Men ni kan väl gissa vad jag har gjort !? ;)
Anledningen till att jag bloggar nu är att jag och Timmy är ifrån varandra. Och varför de ?
Jo för jag är sjuk ...
Har feber, hosta, ont i halsen, tappat rösten och täppt i hela huvudet .. Har as ont i öronen så har antagligen fått öroninflammation igen. Hurra grattis till mej !
Skönt att de bara är 4 dagar kvar tills jag börjar skolan!! Så man kan njuta för fullt av ledigheten !! .....
Usch vill verkligen inte börja igen! Visst de kommer bli kul att träffa alla igen, men hur kul är de när man är sjuk?
Detta påminner mej med att vi fått vårt schema..





Har lite blandade känslor om de .. Måndagar har jag ju dans och fotto. Heeeeelt okej ! Sen är de ju musik på tis. Men typ onsdag.... Jippie, kulturhistoria och historia. Hurra. Och fredagar kommer bli ett rent helvete också.. Vi som redan hade de i 1an. Kunde väl skonas denna gången !?
Men ngt som e bra är att vi inte har ngn cp sen lunch som förra året. Men ska ju ha in min sång och piano med, så lite till. Men det är ju typ 1000 ggr bättre än förra året, vilket är bra!






Nej nu ska jag bädda ner mej och tycka synd om mej själv !
Vi hörs !
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: