Käkar frukust.

2011-08-17 / 10:54:57
God morgon bloggen !
Idag är allt lite bättre. Kunde sov lite inatt trotts att jag höll på att dö hela tiden, vaknade vid tio och hade inte skit ont i halsen utan bara ont. Framsteg !! ;)
Gjorde i ordning lite frukust till mej. Kände att jag ville vara lite duktig och nyttig idag eftersom jag faktiskt har tid och ork idag.

Jordgubbste me mjölk, skivad melon, fil och flinor :)

 

Tyckte jag va mycket duktig som ställde mej och skar melon de första jag gjorde på morgonen ! Med tanke på att jag börjar skolan imorn kommer de antagligen ta lång tid innan jag ställer mej och skär melon till frkust. Kommer verken ha tid eller ork !
Passar på att försöka njuta så mycket av min sista lediga dag. Men de e lite svårt när man e sjuk.. Men men..

 

Ska kolla på tv nu och äta upp min melon :) Vi hörs ! Puss.

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: