Inte alls bra :(

2011-08-16 / 20:50:18
Hej bloggen !
Läget ?
Här e de inte alls bra. Börjar bli sämre nu frammot kvällen :( Är ensam dessutom, Timmy är med max och mamma e hos Angelicia. Så det är bara jag och Nikki hemma. De går inget sevärt på tvn och mitt internet håller typ på att lägga av .. Så vet inte vad jag ska göra tills mamma kommer hem. Helst hade jag velat bädda ner mej i min säng, sätta på en bra film och somna. Men kan inget av de.
1: för att jag inte har ngt bra film
2: för att jag inte kan kolla film i mitt rum
och 3: för jag inte kan lägga mej ner då jag kväver mej själv med mitt snor (Y)
Men andas med näsan då tänker säkert ni. Jo men de e inte så lätt eftersom jag har cp ot i halsen och hostar typ hela tiden :( Och sen kan jag inte använda näspuffar, då jag har förstört hela min fucking näsa... Skulle ta näspuffar idag. Sprutade en gång i nästan och de bara forsade ner blod. Blödde hur mkt som helst i 15 min. Fick panik, kom hur mkt blod som helst och feta blodklumpar. Va jätte rädd. Och där stod jag helt ensam och trodde att jag skulle förblöda...

Usch va de e synd om mej då ....
Är dessutom chocklad sugen, men kan antagligen inte käka de då de antagligen täpper igen hela min hals. Usch fan för förkylningar!!

Nej färdig klagat... Får väl leta upp en rulle och kolla på. Vi hörs !







TimmyPersson <3





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: