En bra dag.

2011-08-25 / 08:05:41
God morgon !
Sitter och avnjuter en frukust just nu. Drack o´boy till frukust idag ! Gott !! Har ju typ levt på te nu i 2 veckor har inte kunnat dricka o´boy då, men idag kändes min hals hyfsad så då jävlar ! Fett gott va det!
Igår missade jag min sovmorgon.. Inte kul! Va på skolan 09.30 för att sedan upptäcka att vi började 10.30. Så promenerade hem till mitt tredje hem.
Men idag börjar vi 10.30 och jag tänker inte sätta min fot på skolan 1 sekund tidigare än nödvändigtvis ! ;) Var även väldigt noga med att kl skulle ringa halv 8 och inte halv 7 ..

Idag har vi ensambel i skolan och sen ska vi leka med 1orna. Efter de får jag typ dansa en dans, för saras ensambel skulle träna mer men inte vår. Och halv 4 sticker vi hem till Maria och så åker vi ut i kyrkan och tränar. Sara hoppade in som pianist. Sönt ! Slippwer jag kanske vara super nervös. Kommer atagligen va de ändå, men men ;P

Efter det blir de ut til br och träna med Nikki. Ska ju tävla på lördag med, så ligger i hårdträning ;) Inte riktigt men behöver verkligen träna !! Så idag känner jag på mej att de kommer bli en bra dag :)

Nu ska jag fixa mej! Vi hörs ! :) Puss.








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: