7 timmar.

2011-08-07 / 12:34:42
Omg om bara några timmar är han är !! Om några TIMMAR !!!
Från att ha väntat i veckor har detta nu blivit några dagar och nu till timmar !
Om 1½ timme kommer Kitty och Bengt och hämtar mej och då åker vi till Danmark.
Sen om bara ca 7 timmar får jag träffa han igen!!!
Om 7 timmar !!!!
Om 7 timmar får jag äntligen kyssa, krama, älska, vara nära och se på min livskärlek.
Känns som om de var evigheter sen vi träffades.
Och om bara några timmar är jag med han igen..
Jag tror inte jag kan hålla mej. Jag nästan springer på väggarna här hemma!
Varenda cell i min kropp skriker just nu efter han. Det pirrar i hela kroppen och jag vill bara springa till Danmark och hämta han.
Kommer bli så underbart att äntligen få känna hans kropp mot min igen. Få känna hans läppar, händer, andedräck och att få se in i hans vackra ögon och se på han. Världens vackraste.
Åååh det kommer bli underbart som sagt !!











TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: