stolt över mej själv!

2011-04-19 / 10:58:57
Hej bloggen.
Sitter just nu i min morgonrock framför tvn och ska snart gå ut me hunden.
Vädret är super och det verkar som om det bara kommer bli bättre ! :)
Idag ska jag som sagt ut med hunden och sedan tar jag bussen till min älskling. Sedan när hans bror, mamma och pappa kommer hem åker vi tbx hit igen för att göra lite godis ! En hel mysig dag om jag får säga de själv :)

Gårdagen va jobbig .. Men trodde de skulle vara mycket värre. Jag är otroligt glad att jag gjorde de och jag är faktiskt stolt över mej själv ! Jag va så nervös att jag inte skulle fixa det, att jag skulle ångra mej eller något. Men jag kan säga nu att jag ångrar inte mej en enda sekund !
Jag tror dock inte jag pallar att skriva om det nu. Men kanske en annan dag.



Nu ska jag klä på mej och bege mej :) Ha en super bra dag ! För de tänker jag ha iaf !







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: