Skit väder, på min lediga dag !!

2011-04-12 / 16:36:12
Fan vilket j*vla väder man fick ! En dag får man ledigt pch då tänkte jag spendera den i stallet och bara njuta, rida ut en lång runda och bara ha de bra. Men nej de har varit pissregn sen jag vaknade...  Inte ett edna uppehåll!
Men Natta följde med mej upp till stallet så helt fy skam va de inte. Vi hade roligt ändå och jag fick mycket att tänka på till nästa ridpass och absorlut mycket mer förbättring till nästa hoppträning ! :)

När vi var klara i stallet åkte vi hem och jag käkade lite. Hade igentligen tänkt att åka till Timmy och sova där, men mamma påminnde mej att jag ska till öron 8.15 imorn...
Men eftersom jag inte kan vara utan min älskling åker jag dit nu ändå. En liten stund iaf :)

Vi hörs kanske ikv ! Puss på er alla !





TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: