Saknar..

2011-04-09 / 16:14:41
Jag saknar sommaren.
Jag saknar värmen.
Jag saknar när allt var bra.
Jag saknar när ni va här.
Jag saknar lugnet.
Jag saknar vattnet.
Jag saknar stranden.
Jag saknar mina vänner.
Jag saknar min familj.
Jag saknar de gammla tiderna ..



 

 

 

 

jag ich felicia på tävlingen, red cadrill jag ocg felicia var såklart först ;D

 

jag på stuffy <33

 

halmstaborna ;D från vänster lisa på blacky, kim på glen ruby, jag och stuffy, felicia på roland, matilda på lilly och micki på nobelis <33

 

sitter här vid datan och lyssnar på B.O.Y.B X xP jag vet självmordsmusik men de e faktist okej , den låten !! och några till ;P men oroa er inte jag kommer alltid att vara den rosa zid ! xD har gjort absolut ingenting idag ,, vet inte om jag e hemma imon också .. får se ,, puss på er ! <33 p.s saknar min Thommy ! <3<3 och dom gamla tiderna !!

 

två år sen idag ..  två år sen olyckan ,, två år och jag saknar dej fortfarande lika mkt !! två år och innerst inne hoppas jag förtfarande att du kmr tbx ! två år och jag tycker fortfarande att jag ser dej här hemma. två år och jag kan känna varje kväll hur du hoppar upp i min säng och lägger dej på din filt, två år men jag minns fortfarande hur du va, två år och jag minns precis varenda sekund tsm me dej. två år hur lång tid ska det ta att komma över det ?!

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: