Påsk !

2011-04-20 / 19:34:13
Nu äntligen är det vår och påsk !
Vårtecken:
* Har sett ett mc gäng.
* Har sett humlor.
* Har sett fjärillar. ( En ljus, som betyder att de blir en fin sommar enligt mamma :) )
* Hästarna går i hagen utan täcken-
* Vattnet nere i vårt stall är på igen !!
* Det är varmt !!!!!
Underbart !!!


Har precis varit och påskpyntat i trädgården eftersom mamma vägrar att påskpynta inomhus :P ( men smög in med några kycklingar som jag ställde på bordet i vardagsrummet iaf ;) )
Nu blir de till att baka hemlisar till imorn ;) Puss



Före

 

Efter :D

 

Nikki va såklart också med och pyntade.

 

 

Jag fick ju dock göra allt jobb!

 

Så skönt att man hade en syster som kunde hjälpa till!

 

 

 

Söta syster :D

 

Mitt i allt pyntande hittade mamma en vääldigt fin kyckling som jag gjort.. Stod dock inget datum :( Men mamma gissade på att den är 2-3 år.. Mycket lustig mamma jag har va!? :)

 

Begåvad jag är!

 

 

 

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Postat av: A:)

Hejhej!Vart bor ni nu?:)

Kommenterat - 2011-04-20 / 22:00:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: