Mobilt; på bussen

2011-04-23 / 14:26:52
Efter mycket stress sitter jag äntligen på bussen påväg hem.
Tanken va att jag skulle åka hem till mamma och sedan till stallet och rida en runda i de fina vädret men nej nu hade men pojkvänn andra planer.
Vi ska till max ikv och där ska vi vara kl 5. Så jag skulle alltså åka hem, byta om, åka till stan, till stallet, fixa i stallet, rida, åka till stan, åka hem, duscha, sminka mej och byta om innan kl 5.
Jag räknade ut att kl 2 skulle jag va på stallet och där tar de minst 2 1/2 timme och sedan 30 min hem. Så fick åka till stallet i timmys tröja och shorts. Bra ridkläder!
Lät zirona stå idag så sparade jag tid där med :) Nu e jag snart framme, hör av mej sen... Om jag hinner ;-) Puss.






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: