Glaaaaad !!

2011-04-11 / 22:28:54
Fan vilken dag !

Vaknade först kl 6 när kl ringde och då hade jag sovit i ca 2 timmar för att jag haft sån jävla mensvärk så jag bestämde mej för att skita i första lektionen och sova lite ..
Sen ringde kl igen vid 9 och då gick jag och Timmy upp. Efter ett tah märkte jag att jag höll på att dö av smärta så beslutade mej att skita i matten också och åka hem och ta värktabletter.
Efter jag varit hemma begav jag mej till skolan som gick hyfsat snabbt att ta sej igenom.

Väl hemma efter att ha väntat på bussen som va sen 20 min och sedan blev inställd så jag fick vänta ytterligare 10 min i stan, käkade jag lite mat och sedan gav Natta och jag oss ut på en lång runda med Niikita. Var ute i nästan 2 timmar. Sen åkte vi till pappa och efter de bjöd jag henne på pizza :)
Vi hade lovat mamma att hämta henne när hennes föreläsning var slut kl nio, så när kl var 20 i ungefär tyckte Natta att jag kunde få övningsköra lite, så de gjorde vi :D

Och nu kommer vi till det bästa!
Var ju och sökte jobb på HFAB för 2 veckor sen om sommarjobb och idag fick jag besked.
Och jag fick jobbet !!!!!! Fan va glad jag är !!!! Så jävla kul !! Så ska jobba den 4/7-27/7. Aaaas soft !! :D Så jag är as glad !!! Det gjorde verkligen min dag !!!
Och sen att jag är ledig imorn och ska spendera hela dagen i stallet gör ju inte allt sämre heller !
Älskar livet just nu !







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: