Ett samtal..

2011-04-17 / 02:03:32
Sitter i min säng helt ensam med min data och tv på. Ska snart gå och borsta tänderna. Sen blir de nog Anastasia som gäller ! :D Kollade på den här om dagen men somnade ifrån den så måste ju kolla klart på den ! Sjukt fin och bra är den filmen ! Älskar den ! Inte bara det att filmen är så otroligt bra och fin de är bra musik i den också !








Satt precis och tyckte synd om mej själv när jag hörde mobilen ringa. Gick ut för att hämta den i jackan, kollar på den och ser att de är älsklingen som ringer.
Blev så glad och varm i hela kroppen när jag såg att de va han. Och de bästa va att han ringde bara för att få höra min röst sa han. Då blev jag glad när jag fick höra det ! Underbart att få höra min älsklings röst och veta att han kände desamma ! Kommer ju helt klart kunna sova bättre nu efter det ! :)



Nej nu blir de som sagt Anastasia och sedan krama om kudden och önska att de va Timmy !

Puss och god natt.






TimmyPersson <3


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: