Vad hände med tiden ? :O

2010-09-10 / 22:41:34
Hej hopp alla kvällspigga bloggläsare.
Nu sitter jag här och kämpar för att få luft ! Är fortfarande täppt i hela huvudet. Men tror de börjar bli bättre nu iaf... Tror jag ... ;)
Satte mej här för ca 10 timme sen för att göra min artikel, skulle bara kolla lite på facebook först och oops nu blev visst kl jätte mycket och jag är super trött.
Lite busigt att blogg då med, eller ? ;)
Nej men har ju hela helgen på mej och jag vet ju vad jag ska skriva så de ska nog inte ta så lång tid.
Men hade varit skönt att bli klar med de så jag sedan kunde få tillbringa hela helgen i lugn och ro tsm med min älskling !

Imon har jag Zirona och mamma har lovat att följa med upp till stallet och gå med när jag rider ut :)
Men mamma ska på ansiktsbehandling kl halv 2 så de blir till att vara i stallet tidigt imon !
Kl ringer redan på 10. Och jag som trodde att jag skulle få sovmorgon.. :(
Men men de betyder bara att jag är helt färdig när Timmy kommer hit :D Och de e bra !

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och börja med min artikel sen sova !

Tänker även lyxa till de och lägga upp en bild ! ;D


 

 

 

 

 

TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: