Schemat..

2010-09-04 / 16:32:34
Ojdå här var det ett tag sen man var inne, nästan som om de va lite dammigt ? ;)
Men jag tänker inte be om ursäkt, jag har inte suttit vid datan så jag har inte orkat uppdaterat.
Vi har ett så hektiskt schema så när jag kommer hem från skolan är jag helt slut och somna på soffan, sedan äter jag mat och somna igen.



Erkänn härligt schema ? Blev väldigt suddigt, men kan ju säga att jag börjar 08.10 de flesta dagar och slutar halv fem på tors (Y) underbart !
Och de dagar jag börjar 08.10 får jag ta bussen halv så jag e uppe vid 6 de dagar och hemma vid 5 nästan varje dag. Så ni kanske fattar att jag inte orkar.

Nej usch nu har jag jätte ont i min arm, orkar inte skriva. Vi hörs när vi hörs. Puss.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Jessika

Säg till en dag från ditt stressiga schema som du kan komma hit så ska jag fixa din blogg ;)

Kommenterat - 2010-09-04 / 16:44:17  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: