Min dag.

2010-09-28 / 08:36:37
God morgon bloggen !
Nu sitter jag här och ska snart gå upp till bussen. Börjar halv 10 idag men måste ju ta bussen 30 min innan . Men men.
Fick en sån Timmy attack nyss. Saknar han jätte mycket ! Tror min kropp har vant sej med tat alltid ha han där, att alltid få gosa in mej i hans famn, att alltid få kyssa han. Ja allt. Men nu när han inte är här känns allt så fel. Som om det inte ska va såhär !

Men idag har vi Sturelöpet på skolan och vi slutar efter det så då ska jag hem, ta ut hunden och sedan blir de till att sticka ner till stan igen för att fika med Matilda och Frida. Va super länge sen jag träffade de båda ! :( Så de ska bli jätte kul ! :D
Efter det tänkte jag stick till min älskling, klarar mej ju inte utan han verkar de som ! :O Så ja så ser min dag ut ! :)
Nu ska jag klä på mej och bege mej. Vi hörs ! Puss.







TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: