Hemma hos Matilda :D

2010-09-17 / 19:21:54
Hej hopp !
Nu ligger jag hemma hos Matilda och väntar på att maten ska trollas fram.
Ikväll blir de till att sova hemma hos mamma med äksjlingen :D:D:D:D: Super super säger jag till det !
Träffade han i ons men saknar redan han jätte mycket !! :( Så nu ska jag träffa han :D

Innan idag var jag och Matilda oich provade 10 000 skor, as nice är såå sugen på att köpa skor nu !! Hittade ett par as snygga, men lite för höga för de priset, men väldigt sköna. Fanns 2 kvar i min storlek, så sa till mej själv att om dom sänker priset oich de ftf finns i min storlek ska jag köpa dom för då är det ödet :D:D

Nej nu ska jag vara lite social mot Matilda ( eftersom  hon är sååå social ... ;) )



puss på er !!





TimmyPersson <3




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: