Gosa, gosa, gosa !

2010-09-16 / 21:57:53
God kväll mina läsare.
Nu sitter jag här och kan knappt hålla mina ögon öppna, är så sjukt trött så jag vet inte vad.
Önskar att jag fick gosa ner mej i älsklingens famn just nu och sova fridfullt hela natten.
Men eftersom jag sovit hos han 2 nätter nu ska jag sova hemma med mamma, så slipper hon sova själv. Så de blir hon som får gosa ner sej i min famn.. Eller ?... Hahaha oj va rolig jag är !
Nej men allvarligt nu, har tillbringat 2 underbara nätter tsm med min pärla. Kanske var dom inte helt perfekta i allas ögon, men i mina underbara. Finns nog inget bättre än att få somna i älsklingens famn och känna sej trygg !
Ja .. Hans föräldrar ska kanske iväg till Stockholm så då har vi en hel helg för oss själva, kommer bli super mysigt !! :D :D

Nej nu ska jag sova, ska bli gaaaalet skönt !
Ska bara slänga iväg ett sms till Timmy och säga att jag älskar han. Tihi :D Vi hörs ! Sov gott !




TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: