Flytta, bra eller dåligt ?

2010-09-19 / 11:02:25

God morgon alla bloggläsare !
Läget idag ?
Själv har jag fruktansvärt ont i min rygg och är lite täppt..
Har precis käkat frukust och nu tar jag de bara lugnt.
Ska träffa älsklingen idag med :D
Så vidare han inte gått och dött ;P Hahah.

Usch nu är det bara ca 5 veckor kvar till vi flyttar.
Vet inte vad jag känner för det, visst det är ju en jätte fin lägenhet och så,, men den är ju så liten !
Och det är ju längre ifrån alla andra.
Men det var ju som mamma sa, jag tar ju redan bussen till alla mina kompisar nu så på de viset blir de ju ingen skillnad .. Det är bara det att det är så mycjet mindre. Men sen kommer jag ju få mitt studiebidrag och då konmmer jag kunna köpa mer saker. Mamma kommer ha mer pengar och det kommer att göra att vi kommer kunna hitta på mer saker och fram för allt mamma kommer vara glad och mindre stressad. ( inte nu för att hon inte är glad, men tror det är jobbigt för henne att alltid ha ont om pengar.. ) Så på de viset är de bra för att jag tror de kommer göra en stor skillnad på mamma. Och att mamma mår bra gör de helt klart 10 000 ggr lättare att flytta, då är det helt plötsligt helt klart värt allt !





Nej nu ska jag messa min pojkvänn och kolla om han lever. Vi hörs !

Puss puss.




TimmyPersson <3

Kommentarer!
Postat av: desiree bik

lav jo <3

Kommenterat - 2010-09-19 / 17:18:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: