En super dag ! :D

2010-09-21 / 08:47:07
Godmorgon !
Sitter helt ensam hemma hos Timmy, börjar inte förens om 1 timme.
Blev idag väckt av att världens vackraste pojke sitter på sängkanten och smeker min arm. Kysser min hand och sedan längst armen och sedan mina läppar.
Säg mej, finns de ngt bättre sätt i hela världen att vakna på än sådär ?
Så dagen kunde ju inte börjat bättre ! :D <3
Igår fick jag ett sms av Timmy: "Heej min älskling! vad hittar du på? :) din pojkvän saknar dig! kyss <3 älskar dig :D"
Då ringde jag upp han och hela min kropp efter han ! Så jag tog 1a bussen hem till han :D
Och då hade vi världens mysigaste kväll ! :D
Och imon firar vi 13 månader, och hans föräldrar åker iväg i helgen så denna helgen har vi bestämt att den bara ska vara till oss :D
Min vackra pärla, här var du inte gammal, men galet söt redan då ! :D
Jag älskar dej <3
Nej nu ska jag upp och träna på min pianoläxa och sedan fixa mej. Vi hörs ! :D Puss.
TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Frida

OMG Är de Timmy på första bilden :O

Kommenterat - 2010-09-26 / 09:43:26  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: