En liten överraskning :D

2010-09-13 / 20:52:18
Hej hej bloggen :D

Sitter här och lyssnar på musik.


Idag träffade jag min älskling en liten stund innan jag tog bussen till stan för att möta Matilda och tog bussen hem, tog ut hunden och tog sedan bussen till stan igen.
Gick runt i alla tjejaffärer och kollade kläder.
Vid 6 tiden gick vi till Sandy´s och käkade mackor. Mycket gott ! :)
Efter mycket skratt var de dags att bege sej hem.
Så ja nu sitter jag här :)


Ja juste innan när jag kom hem stod de en liten överraskning på mitt rum :D

Är dom inte helt underbara !? :D

Man vill ju bara krama och gosa med dom ! :D

Super söta !!

 

Nej nu ska jag kolla min facebook sen ska jag faktiskt bädda ner mej i min säng :O

Sov gott alla bloggläsare !

 

Puss.

 

 

 

 

TimmyPersson <3

 

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: