En bärbar data.

2010-09-19 / 14:35:32
Sitter och kollar på Idol och väntar på att tiden ska gå .. Nää nu ljög jag visst lite .. Tihi :P
Har suttit och pratat me pappa nu ett tag och tiden har bara sprungit iväg kl är redan halv tre. Sist jag bloggade va ju flera timmar sen och jag tycker att de känns som om de va typ 30 min sen ;P

Som ni kanske märkt har jag bloggat ganska mycket idag. Det är för att de inte tar 30 min att klicka upp en ny sida utan 2 min som är normalt ! :P Sitter på pappas bärbara data och jag älskar den ! Är så skönt att skriva på en bärbar data ! Har bestämt mej att jag ska lägga undan pengar nu varje månad och köpa en egen bärbar data :D Kanske to.m en rosa ? :D
Hade verkligen varit as nice att ha typ i skolan ist för alla papper och pennor som man alltid slarvar bort. Nu menar jag ju inte att jag ska ha datan på varje lektion men på de flesta hade verkligen varit bra tror jag.
Nej de är verkligen något jag vill ha ! Och det ska jag skaffa ! :)
Jag menar så dyrt är de väl inte med en data nu för tiden. Sen behöver man kanske inte köpa en för 14 000 heller .. En mini duger ju, behöver ju inte ha den största. Men får kolla runt lite på nätet och i tidningarna och se om man hittar ngt intressant :)





Vad säger ni om en sånhär kanske ? ;)
Om man nu får drömma sej bort en liten stund ;D





Nej men en sånhär hade inte varit helt fel ! :D
Kanske kan strunta i hello kitty i sidan men själva datan är nice :)









TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: