8 kg godis ! :)

2010-09-04 / 20:48:36

Hej igen bloggen !

 Nu har jag äntligen efter 30 min kommit in på blogg.se.
 Herregud va snabbt internet pappa har ... Jaja hur som helt sitter jag här nu och är bara allämnt onyttig.
 Jag och pappa va nere och köpte lite godis.
 Eller ja lite och lite köpte en marabou apelsin och crisp 200g, bilar, 6 st små chockladbollar, ett kinderägg och en 1 ½ l läsk. Fint ska de va ! Har dock inte ätit så mycket av de ^^

 Imon blir det till att ställa kl och gå upp tidigt.
 Ska träffa Sara kl 10 på stallet imon.
Har ju fått en sköthäst nu ! :D
Passade Zirona för 2-3 år sedan men sen flyttade Sara så då blev de inte av. Men nu har hon och hennes pojkvänn flyttat hit och nu står Zirona på Mickedala så det tar ju 5 min att gå upp dit och Zirona har varit sjuk nu så hon ska bara skrittas i 1 månad så bad Sara om hjälp.
Så varje ons och lör ska jag ta hand om henne och skritta på henne. Kommer bli super !
 Har verkligen saknat allt med ridningen och att sätta igång den långsamt tror jag bara är bra. Min kropp gillade inte alls sist när jag red på Maxen med Natta.
 Så att bara skritta nu ett tag är nog super ! :) Så jag är jätte glad !
 Efter jag varit hos Zirona ska jag hem till min pojkvänn och pussa lite på han, om han nu inte tröttnat på mej ;)

Nej nu blev de ett långt inlägg och de är säkert flera stavfel eftersom internet inte kan kolla sånt, men men de får ni leva med ! ;D
 Nu ska jag bråka lite med internet sen ska jag lägga mej är helt slut !
 Puss och godnatt !!





 TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: