Tacksam men ändå ledsen

2010-10-18 / 17:42:13
Hejsan bloggen !
Nu äntligen sitter jag här och ska göra ett inlägg !
Har knappt varit hemma och när jag varit de har jag bara sovit typ. Så har inte orkat uppdatera.

Är lite sorgligt att vara hemma nu med, så är mest hemma hos Timmy, fast jag egentligen borde vara hemma.
Hela huset är så gott som nerpackat i en låda nu. Men är fortfarande mycket kvar ! Känns jätte jobbigt att vara hemma nu. Allt känns fel, tanken på att om några dagar bor det en annan familj i vårt hus. Att om några dagar bor vi i ett annat hus. Efter 10 år ska vi flytta till ett annat hus och en annan familj ska bo i vårt hus. Känns jätte fel. Men det är som alla säger man vänjer sej. Jag och mamma ska åka till pappa i veckan och beställa tapeter så vi får de till jul iaf. Så då är de kanske lättare att gilla sitt rum om det är mina tapeter. Vi får helt enkelt göra det bästa av det hela.
Så nu känns de som sagt bara sorgligt att vara här hemma.



Va hemma från skolan idag med. Hade så sjukt ont i ryggen igår och jag tog inga verktabletter innan jag gick och la mej för jag tänkte bara att jag ska bara sova och då känner jag inte smärtan. Men jo det gjorde jag ! Tror jjag hade feber på natten med för jag låg och skakade och frös hela natten. Tror dock jag skakade för jag hade så ont med. Har nog allvarligt aldrig haft så ont i hela mitt liv ! Låg och skakade, flåsade, var helt anfådd och låg ihop rullad i en boll.
Jag höll på så hela natten och inte en enda gång släppte Timmy taget om mej. Han låg och höll om mej hela tiden. Och jag vet att de måste gjort ont på han att se mej så men han sa ingenting, han bara höll om mej och frågade om han kunde göra något. De var så obeskrivligt skönt att ha han där ! Han var så lugn hela tiden och fanns där exakt hela tiden. Om jag låg och vred och vände på mej kände jag ändå hanns hand på min rygg. Och när jag la ryggen emot hans mage tog han tag i mej och höll om mej hårt. Tack vare han orkade jag mej igenom hela natten. Är så skönt att alltid veta att han finns där för mej ! Denna helgen har allt verkligen varit skit och jag har inte varit snäll mot han hela tiden, men han har tagit de med ett gott humör. Är så otroligt tacksam för allt han gör för mej.
Och älskling när du läser detta vet du att jag tänker på dej här hemma. Det är tomt utan dej ! Jag älskar dej ! <3










TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: Frida

Michelle, jag lovar man vänjer sig!

Asså jag trodde aldrig jag skulle komma över huset på söder, men jo vist gick det bra. Och sen my good att lämna lägenheten :O Men det blev ju också till det bättre!



Gumman vi kommer inte glömma dig bara för att du bor längre från stan! Tänk sicka mysiga inflyttnigskvällar vi kan ha!



Stor puss gumman <3

Kommenterat - 2010-10-19 / 14:45:41  | URL - http://friidaus.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: