En underbar morgon !

2010-10-12 / 10:32:22
Godmorgon !
Ååh det känns underbart att vakan nu!
Just nu sitter jag och lyssnar på gamla disney låtar och äter världens godaste frukust ! Blev hönekakor med skinka och varm o´boy. Men brödet va så galet färskt så de va nog de godaste frukusten jag ätit här hemma på länge ! :D

Snart ska jag gå ut en runda med Nikki och sen sticka till skolan för att kolla på teater och efter det ska jag hem till Natta och kolla på deras nya katthunge, Hunden :)
Sen tar jag bussen eller så kör Natta mej hem till mamma så ska jag packa och litye senare på dagen kommer älsklingen hit :D
Och han är ledig imon så han sover här med :D Gilla gilla gilla !! :D


Nej nu ska jag äta upp min frukust och sen fixa mej. Vi hörs ! :)







TimmyPersson <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: