En smygtitt

2010-10-03 / 12:31:44
godmorgon !
Har ju intet hittat hur man laddar ner bilder på hotmail innan, men nu har jag det. Så nu laddar jag ner bilder för fullt ! :D Ni ska få se de sen, bilder från bl.a i helgen när vi hade parmiddag hos Max :)

Men jag tog sönder min nagel i helgen så nu sitter jag här och försöker att inte skriva med långfingret, för edt gör fruktansvärt ont, så jag orkar ibte skriva om det nu.
Tänkte mest bara göra ett inlägg och säga att jag lever :)
Och täkte göra min älsklin g glad, för han sa att han gillar när jag gör inlägg här så vsg :)

Här får ni iaf en låt som vi sjunger på ensamblen som jag gillar. Och en litet smygtitt från helgen ;)










TimmyPersson <3
Kommentarer!
Postat av: Becka, den förlorade ;D

Michelle, mierda! Man ser dina bröst :O :O

jodeeeer!



(Spanska svordomar, tihi)

Kommenterat - 2010-10-08 / 20:38:28  | URL - http://norellerskan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: