Vilken dag !

2010-11-08 / 15:38:40
Hej bloggen !

Nu har jag kommit hem och sitter och lyssnar på musik. Ska snart ta ngt att äta tänkte jag :)
Idag har bara varit en sån onödig dag !
Började med att jag och Timmy vaknade halv 7, åt frukust och jag fixade mej och begav mej till skolan.
Var där kl 8, sen stod vi och väntade på Peter i 20 min innan vi gick.
Så då hade vi 2 ½ timmars håla. Redan dåå kände jag att de va lite onödigt att gå upp halv 7 är man inte började förens 11. Men okej jag gick hem till Timmy och spelade lite Gta.
Vid halv 11 stack jag tbx för att ha matte. Hela mattelektionen var bara när alla fick se sina prov som jag inte gjort än. Så den lektionen satt vi bara och rullade tummarna eftersom vi inte kunde få ngt att jobba med.
Sen var de lunch, vilket faktiskt va nödvändigt !
Efter de, gympa och då gymmade vi. Men eftersom jag e förkyld kunde jag inte göra allt, men lite.
Sen fick vi reda på att naturhistorian var inställd. Så då slutade vi.

Visst de har varit en jätte skön dag men jag kände lite att jag hellre kunde varit hemma och gjort vad som helst.
Men jag är stolt över mej själv att jag inte gick hem utan stannade i skolan hela tiden ! :)



Sen måste jag säga att jag trivs verkligen hur bra som helst i min klass ! Är riktigt glad över att jag kom i den klassen !



Var föresten och kollade på skorna igår. Jag gillade de jätte mycket, men Timmy och mamma tyckte de va för höga och gillar inte alls platån.... Så jag vet inte. 200 kr är inte mkt för ett par skor, men de va som mamma sa att om man inte använder de är de ju faktiskt dyrt. Men de hade fler på lagret så jag skulle fundera på de mer.

Men snälla bloggläsare hjälp mej ! Jag vet inte om jag ska köpa dom !? Vad tycker ni ?

199:- 12 cm klack och platå. Vad tycker ni ?

Hiss eller diss ?



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: