Usch usch usch

2010-11-18 / 18:32:24
Hej bloggen !
Nu sitter jag är och huvudet dunkar och jag har bara lust att slå huvudet i bordet ...
Har försökt plugga till mitt prov imon men fattar ingenting !!
Har letat över hela nätet och kolla i hela boken. Bara världens idiotförklaringar ...
Så får fråga folk imon och hoppas på de bästa ...

Vill till min älskling nu ! :(
Ska kanske åka dit om min moder tillåter de.


Nej nu e jag trött och har ont i mitt huvud. Vi hörs ! Puss.




TimmyPersson <3


Kommentarer!
Postat av: Jessika

Ja det kan du gärna få göra, jag e sjuk och är hemma imorn så du kan gärna komma då :D <3

Kommenterat - 2010-11-18 / 21:09:44  | URL - http://jessikaeleonora.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: