Tror jag e sjuk :(

2010-11-25 / 20:40:20
Hej bloggen !
Idag blir det inte ett långt inlägg.
Tror jag håller på att bli sjuk :/
Va me Matilda på stan idag för att köpa present till Jessika.
Sen när jag satt och väntade på bussen kände jag att jag var jätte seg och frös jätte mycket. Sen när jag kom hem började jag må skit. Känner mej typ febrig och har jätte ont i magen hela tiden. Även om jag ätit känns de som magen är helt tom, sen går jag omkring och mår jätte illa hela tiden. Inte kul alls ! :(
Så skulle egentligen ätit pizza me tjejerna men tycket inte de va en sån bra idé när jag mår såhär :/
Så nu får jag bara dricka te och äta massor av frukt och hoppas på de bästa !

Nej nu ska jag sluta skriva. Ska lägga mej i soffan tänkte jag. Vi hörs ! Önska mej lycka till sålänge !



Puss.








TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: