Ett superkul inlägg.

2010-11-05 / 22:45:36

Hej bloggen !

Är verkligen jätte trött, sitter dessutom här och fryser och har ont i halsen. Så ska snart göra lite varm o´boy och bädda ner mej i min säng tänkte jag. Och eftersom jag är så himmla dålig på att uppdatera så tänkte jag slänga in en liten onödig lista så blir alla glada och nöjda ;)

Puss på er och ha de super bra så länge !





Senaste

Låt du hörde: Hold you in my arms.

Film du såg:
Till vildnigarnas land.

Mat du åt:
Pasta med kaslergryta.

Kram:
Timmy

Puss:
Timmy.

Känslan: Trött och kall.

Resa: Till Gbg med älsklingen. :D

Glädje: När jag var med min pärla.

Dröm:
Minns jag faktsikt inte.

Person du träffade: Mamma.

Personen du pratade i telefon med:
Kimberlykimkim.

Personen du fick sms av:
Jamil.

Gången du åt 7-eleven korv:
Har aldrig gjort det.

Gången du var utomhus: För ca 3 timmar sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Hela failjen ? 11 år sen skulle jag tro.

Saken du köpte: En bh.

Allmänt

Ska bli skoj: När jag sparat pengar så jag kan köpa min data.

Ska inte bli skoj att:
Börja skolan på mån.

Sparar till:
Data.

Pålägg som gäller:
smör och skinka.

Önskar att jag var bättre på: De du ;)

Dagens dryck:
Julmust :D

Vad saknar du:
Min Timmy !

Tre band/artister:
RayLlamontagne, Asher Book och Melissa Horn.

Vad har du gjort idag: Varit med Timmy, fixat mina tapeter och varit i stallet.

Brukar du svära mycket:
Jodå.

Hur tidigt stiger du upp:
vid 6 typ.

På helgerna: Vid 11 typ.

Vad ska du göra ikväll: SOVA !

Hur många timmar sover du per natt: 8 skulle jag gissa på.

Vem är snyggast i världen:
Timmy :D

Vad är det för veckodag:
Fredag.

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Jag träffade Timmy.

Favoritplagg i garderoben just nu:
Min nyårsklänning !

Längd:
173 cm.

Vikt: Hemligt ;)

Byter gärna garderob med:
Någon med bra klädsmak, mycket pengar och har min storlek ;D

Byxa eller kjol:
Jeans.

Senast utlästa bok: Så länge vi båda andas.

Mitt rum kan beskrivas som:
Stökigt.

Mig själv med tre ord (just nu):
Trött, Seg och kall.

Jag tränar:
Inte så mcket längre. Men rider 2 dagar i veckan och vill börja med dans igen.

Jag ville bli när jag var liten: Prinssesa.



TimmyPersson <3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: